Kuidas mõjutavad tagasilinkid veebisaidi SEO?

Miks on vaja backlinke, milliseid backlinke on olemas ja kuidas neid saada.

Mis on backlink?

Tagasilinkid ehk Backlinks (tuntud ka kui sissetulevad lingid või siselinkid) on lingid, mis suunavad kasutajaid teie veebisaidile teistelt asjakohastelt veebisaitidelt. Tagasilinkide saamine on äärmiselt oluline aspekt, et suurendada oma saidi positsiooni Google'is. Tagasilinkid on nagu soovitused teie veebilehele. Mida rohkem selliseid soovitusi saate tuntud veebisaitidelt, seda kõrgemale paigutub teie koduleht otsingumootorite tulemustes.


Vihje

Üks hea link populaarselt veebisaidilt on parem kui palju halbu linke.


Kust saab backlink?

      • Tagasilinkide saamine oma saidile ei ole lihtne ülesanne. Siiski on kvaliteetse tagasiside saitidele saamine ka SEO oluline osa, kuna see võimaldab otsingumootoritel leida teie saidi ja suurendab teie saidi mainet otsingumootorites.
      • Autoriteetsetes allikates mainimine on tagasilinkide saamise peamine aspekt. Otsige blogisid või saite, mis on teie saidi eesmärgiga seotud, ja kaaluge, kas te saate oma saiti nendes blogides mainida (koos lingiga teie saidile).
      • Vältige keelatud tehnikaid tagasilinkide otsimisel ja hankimisel. Palun vaadake Google'i suuniseid linkide vahetamise põhimõtte kohta SEO optimeerimiseks, samuti meie artiklit ebaseaduslike SEO tehnikate kohta.

Kasulikud strateegiad tagasilinkide saamiseks

Esitage oma veebisaidi URL-aadress kataloogidesse: Kataloogid on veebisaitide veebipõhised raamatukogud. Need on veebisaidid ise, mis liigitavad teisi veebisaite paljude kataloogist sõltuvate tegurite alusel. Kataloogi lisamine võib suurendada võimalust saada kvaliteetseid tagasisideid. Pidage meeles, et väiksemad, nišipõhised kataloogid võivad olla võimsad. Näiteks kui teie ettevõte on kunstigalerii, proovige otsida internetis kunstipõhiseid katalooge. Kui teie saidil on füüsiline asukoht, on väga soovitatav esitada kohalikele kataloogidele. Kindlasti esitage oma veebilehe eesmärgile vastavatesse kataloogidesse.

Sotsiaalmeedia:

osalemine teie niššiga seotud veebikeskkonnas loob võimaluse potentsiaalselt kasulikeks linkideks. Blogid, foorumid ja suhtlusvõrgustikud on täis inimesi, kes on huvitatud samadest teemadest kui teie. Nad otsivad sotsiaalseid sidemeid ja loovad ärisuhteid. Liitu nende rühmadega ja tee end teatavaks kui kedagi, kes on kogukonnale väärtuslik. 

Sisu loomine:

oma teemaga seotud artiklite või blogipostituste loomine on üks parimaid viise, kuidas end kehtestada. Uurige turul asjakohaseid teemasid ja kirjutage soovitusi, artiklid koos andmepõhise statistikaga, infograafiad - kõik, mis võiks teie valdkonna ekspertidele huvi pakkuda.

Külalisblogid:

Paljud mainekad saidid pakuvad võimalust kirjutada külalisblogi, mis on seotud teie ärinishiga. Blogipostituse kirjutamine populaarsele ja usaldusväärsele veebisaidile mitte ainult ei suurenda teie kohalolekut internetis, vaid loob ka kvaliteetse tagasiside teie veebisaidile.

Ja veel tagasilinkidest

Arvustuste avaldamine teiste teenuste kohta: Kui teete regulaarselt koostööd teatavate ettevõtete või tarnijatega, võite nendega ühendust võtta, et nad avaldaksid nende veebisaidil ülevaate, mis viitab teie veebisaidile.

Miks peab SEO optimeerimine tegema kogu aeg?

August 1, 2022

Otsingumootoriturunduse eesmärk on jõuda otsingumootorite edetabelite tippu. Google'i tipud moodustatakse algoritmide abil ja saite konkureerivad alati omavahel. Seetõttu on aktiivsemad konkurendid passiivsete saitide asemel tipus. Kodulehe SEO tööde paus või peatumine pärast ühekordset rakendust ja veebileht langeb ära.

Kuidas õigesti registreerida oma veebilehte otsingumootorites?

September 27, 2021

Veebilehe registreerimine otsingumootorites tähendab selle lisamist indekseerimisjärjekorda ja seeläbi tasuta mehhanismide käivitamist selle külastatavuse suurendamiseks, kui teie veebileht hakkab seejärel vastama otsingumootorite kasutajate päringutele.

Otsingusõnad ja nende sagedused.

Juuli 11, 2022

Otsingupäring on sõna või lause, mille kasutaja sisestab otsingusse. Otsingupäringu sagedus sõltub teemast ja tegevusvaldkonnast, samuti piirkonnast, hooajalisusest ja otsingumootorist. Otsingupäringute tüübid vastavalt nende sagedusele SEO mõttes liigitatakse päringuid sageduse järgi, mis näitab, kui tihti päring otsingumootorisse sisestatakse

Kirjuta meile