Veebilehe optimeerimine on aastaläbi kasulik
Otsingupäring on päring, mille kasutaja sisestab otsingusse. Sagedus sõltub suuresti teemast ja tegevusvaldkonnast, aga ka piirkonnast, hooajalisusest ja otsingumootorist.
SEO mõttes liigitatakse päringuid sageduse järgi, mis näitab, kui tihti päring otsingumootorisse sisestatakse:
Madala sagedusega - kuni 100 tabamust kuus
Keskmise sagedusega - kuni 1000 kuvamist kuus
kõrgsageduslik - alates 1000 külastusest kuus
Madalsageduslikud päringud optimeerimiseks mängivad üht kõige olulisemat rolli, need on kõige spetsiifilisemad ja sisulisemad, seega on õigem alustada tööd saidi sisemise optimeerimisega. Seetõttu on madala sagedusega päringute valik - esimene samm semantilise tuumiksaidi loomisel.
Need on kõige lihtsamad ja vähenõudlikumad päringud, te ei pea neid linkima, vaid lihtsalt looma asjakohast sisu: artikleid, uudiseid, tootekaarte, mis kõige tõhusamalt vastaksid kasutaja küsimusele. Saidi külastatavus hakkab kohe kasvama, kuid aeglaselt: madala konkurentsiga päringud võivad põhjustada ebatõenäolisi tulemusi, kuid mida rohkem selliseid päringuid lisatakse saidile, seda suurem on saidi külastatavus.
Väga konkurentsivõimelised päringud esinevad küll, kuid harva - enamasti kitsastes kaubanduslikes niššides, kus on suur konkurents. See tähendab, et inimesi, kes sisestavad selliseid päringuid, on väga vähe, saidi tippu toomine ei ole lihtne, kuid kui kasutaja jõuab teie saidile, saab temast tõenäoliselt klient.
Keskmise sagedusega päringud on veidi populaarsemad kui madala sagedusega päringud. Keskmise ja madala sagedusega päringud on veebisaidi edendamise tugisammas, sest need on kõige populaarsemad. Kasutades mõlemat päringugruppi, on võimalik saavutada optimaalne osalemine murdosa kuludest.
Kommertsreklaamide puhul on saidi reklaamimine raskem kui teabepäringute puhul, ja seda tuleks arvesse võtta: kommertspäringud - müük ja konkurents nende eest on suurem. Keskmise sagedusega päringute puhul vastab pakkumiste arv nõudluse tasemele: saite, mida edendatakse peamiselt HF, tõesti palju. Näiteks pakub internetis rohkem kui üks ettevõte "osta plastaknad odavalt", nii et olge valmis, et töö kohapeal võib sel juhul võtta üsna kaua aega.
Kõrgsageduslikud päringud on väga laias valikus ja palju variante: on olemas mitte ainult informatiivsed ja kaubanduslikud päringud, vaid ka kaubamärgiga päringud, mis saavad palju külastusi. Kuid sellised päringud on äärmiselt konkurentsivõimelised, nii et kõige sagedasemad päringud on igas mõttes kõige kallimad.
Teine puudus, mis on Google'i kõrge sagedusega päringute puhul, ei ole kõrgeim konversioonimäär: ei ole selge, mida kasutaja tahab, kui ta sisestab otsingukasti "sülearvuti ekraani". Kas ta soovib teavet hoolduse kohta, töökoja aadressi, kus seda saab parandada või asendada, või mingeid tehnilisi andmeid? Ja lehe sisu ei pruugi üldse olla see, mida ta otsib.
Kuidas optimeerida kõrgsageduslikke päringuid? Lugu on pikk ja kallis. Selleks, et jõuda SERPide tippu, peate te kaua ja kõvasti töötama saidi kallal, investeerides palju, ka rahaliselt. Peate meeles pidama, et eelkõige kõige sagedasemad päringud on tohutu publikuvoog, sealhulgas sihitamata päringud, ja äärmiselt suur konkurents.
Otsingumootoriturunduse eesmärk on jõuda otsingumootorite edetabelite tippu. Google'i tipud moodustatakse algoritmide abil ja saite konkureerivad alati omavahel. Seetõttu on aktiivsemad konkurendid passiivsete saitide asemel tipus. Kodulehe SEO tööde paus või peatumine pärast ühekordset rakendust ja veebileht langeb ära.
Veebilehe registreerimine otsingumootorites tähendab selle lisamist indekseerimisjärjekorda ja seeläbi tasuta mehhanismide käivitamist selle külastatavuse suurendamiseks, kui teie veebileht hakkab seejärel vastama otsingumootorite kasutajate päringutele.
Otsingupäring on sõna või lause, mille kasutaja sisestab otsingusse. Otsingupäringu sagedus sõltub teemast ja tegevusvaldkonnast, samuti piirkonnast, hooajalisusest ja otsingumootorist. Otsingupäringute tüübid vastavalt nende sagedusele SEO mõttes liigitatakse päringuid sageduse järgi, mis näitab, kui tihti päring otsingumootorisse sisestatakse