Veebilehe optimeerimine on aastaläbi kasulik
Lihtne ja otsene vastus sellele küsimusele on järgmine analoogia: veebilehed on jooksjad, esimesed kohad Google'is on poodiumid ja medalid. Kui jooksja aeglustab, siis teda möödutakse. Järelejõudmine on raskem kui tempo hoidmine. Teistest kiiremini jooksnud sportlased võidavad auhindu. Aga see ei ole igavesti - juba järgmisel võistlusel võivad nad kaotada ja keegi teine saab medalid.
Sama kehtib ka SEO puhul. Otsingumootoriturunduse eesmärk on jõuda otsingumootorite edetabelite tippu. Google'i tipud moodustatakse algoritmide abil ja saite konkureerivad alati omavahel. Seetõttu on aktiivsemad konkurendid passiivsete saitide asemel tipus. SEO-tööde paus või peatumine pärast ühekordset rakendust ja sait läheb allapoole.
Ja sellel on omad plussid ja miinused. SEO-d võrreldakse kontekstipõhise reklaamiga - Google Ads-ga. Mõlemad digitaalse turunduse vahendid viitavad otsingule, moodustades koos SEM (Search Engine Marketing). Veelgi enam, SEO ja kontekstiga seotud kulud on üksteisest sõltuvad; nad tühistavad teineteist.
See tähendab, et õige strateegia ei ole valida nende kahe vahendi vahel, vaid kasutada neid koos, täiendades ja suurendades otsingureklaami mõju.
Kontekst on atraktiivne kiiruse mõttes: makstes klikkide eest, saate külastajad oma veebilehele juba samal päeval. SEO-ga alustades ootame alati otsingumootorite reaktsiooni muudatustele ja veebilehe optimeerimisele. SEO töö võtab aega: sisu kasvab, reklaamitav veebileht muutub teiste võrgustiku veebilehtede seas populaarsemaks. Ja alles siis, kui need tegevused kajastavad seda, kaaluvad otsingumootorid uuesti oma võimalusi kõrgetele positsioonidele.
Samal ajal tähendab terviklik optimeerimine alati veebilehe erinevate külgede kvaliteedi parandamist: töö kaubanduslikes tegurites, analüütika, käitumisstsenaariumide optimeerimine, ettevõtte maine auditeerimine otsingus. Ja selle tulemusena suurendada veebilehe konversiooni kõigi selle külastajate poolt kõikidest võimalikest kanalitest, sealhulgas kontekstipõhisest reklaamist.
Kui veebileht saab 6-12 kuu jooksul SEO-optimeerimise käigus sihtpositsioone, liiklust ja müüki, siis saab ta neid ka pärast SEO lõpetamist - ja tõenäoliselt üsna pikka aega. Lõppude lõpuks on SEO mõju sama inertne kui veebisaidi positsioonide kasv: otsingumootorid märkavad sihipäraste SEO-muudatuste puudumist viivitusega ja reageerivad sellele viivitusega. Kuid õige lahendus oleks uuendada suunatud päringuid, laiendada semantikat ja jätkata SEO-optimeerimist, lastes "potil keema".
Alati on hea, kui veebisait sisaldab palju kasulikku, asjakohast sisu, mis vastab kasutaja huvidele (st sisaldab põhilisi teemaküsimusi). Seetõttu suurendab pidev töö kvaliteetse sisu loomisel ressursi tõhusust ja kasulikkust, laiendab selle semantikat. Sellisel juhul on oluline, et sisuga seotud töösse tuleb kaasata SEO-spetsialist, et uued materjalid sisaldaksid võtmesõnad õigetes kohtades ja proportsioonides. See aitab sellistel tekstidel jõuda väljaandesse ja koguda temaatilist traffiku.
Veebilehe tähtsus veebis suureneb koos sellele viitavate linkide arvuga. Võib ühemõtteliselt öelda, et mida rohkem häid loomulikke linke, mis viitavad veebilehe lehekülgedele asjakohastest ja kvaliteetsetest allikatest, seda parem on veebilehe jaoks. Seetõttu peaksid SEO-d tegema sihipäraseid lingi loomise jõupingutusi pidevalt.
Kasutage SEO-d kui vahendit, et meelitada publikut oma veebisaidile targalt ja ärge lõpetage sellega. Veebileht, nagu ka ettevõte, ei saa seista paigal - see kas kasvab või hääbub. Olge oma sihtrühma lähedal, õppige nende huvisid tundma ja veenduge, et teie veebiressurss on sihipärane, kaasahaarav ja konverteeriv. Pea meeles - kõik saavutatakse järjepidevusega ja see puudutab kindlasti SEO-d!
Otsingumootoriturunduse eesmärk on jõuda otsingumootorite edetabelite tippu. Google'i tipud moodustatakse algoritmide abil ja saite konkureerivad alati omavahel. Seetõttu on aktiivsemad konkurendid passiivsete saitide asemel tipus. Kodulehe SEO tööde paus või peatumine pärast ühekordset rakendust ja veebileht langeb ära.
Veebilehe registreerimine otsingumootorites tähendab selle lisamist indekseerimisjärjekorda ja seeläbi tasuta mehhanismide käivitamist selle külastatavuse suurendamiseks, kui teie veebileht hakkab seejärel vastama otsingumootorite kasutajate päringutele.
Otsingupäring on sõna või lause, mille kasutaja sisestab otsingusse. Otsingupäringu sagedus sõltub teemast ja tegevusvaldkonnast, samuti piirkonnast, hooajalisusest ja otsingumootorist. Otsingupäringute tüübid vastavalt nende sagedusele SEO mõttes liigitatakse päringuid sageduse järgi, mis näitab, kui tihti päring otsingumootorisse sisestatakse