Veebilehe optimeerimine on aastaläbi kasulik
Miks pean ma oma veebisaidi otsingumootorites registreerima? Veebilehe registreerimine otsingumootorites tähendab selle lisamist indekseerimise järjekorda ja seeläbi tasuta mehhanismide käivitamist, mis suurendavad selle külastatavust, kui teie veebileht hakkab seejärel vastama otsingumootorite kasutajate päringutele.
Kuni sait ei ole registreeritud, ei tea Google sellest midagi. Ainus viis, kuidas külastajad saavad veebilehele tulla, on sõprade otselinkide kaudu. Te peaksite nõustuma, et sellest ei piisa. Palju rohkem kasutajaid jõuab teie veebilehele otsingumootorite tulemustest ja just selleks peate oma veebilehe otsingumootorites registreerima.
Muidugi, te ei pea registreerima - lihtsalt oodake, kuni otsingurobotid ise jõuavad teie veebilehele ja indekseerivad selle. Odav ja lihtne: tööjõukulud puuduvad üldse, kuid külastajate ootamine võtab väga kaua aega. Ja kui veebis ei ole väliseid linke, ei pruugi seda kunagi juhtuda.
Veebisaidi registreerimiseks tuleb täita spetsiaalne vorm. Igal otsingumootoril on oma vorm:
Google'i veebisaidi registreerimisleht: https://search.google.com/search-console/about
Microsofti Bingis: https://blogs.bing.com/webmaster/september-2018/Anonymous-URL-Submission-Tool-Being-Retired
Google ja Bing on interneti domineerivad otsingumootorid ja nende juures on oluline registreeruda. Bing ei saa nii palju liiklust, kuid siiski on inimesi, kes seda kasutavad.
Saate oma saidi Google'is registreerida mis tahes veebisaidi arendamise etapis, kuid palju rohkem kasu ja liiklust saate, kui töötate enne seda, et täita otsingumootorite nõuetele vastavust. Kui saidi sisemine optimeerimine algab enne esimest indekseerimist, võib saidi positsioon olla oodatust kõrgem.
Avaldage seo-optimeeritud sisu: valige semantika, lisage lehekülgede tekstidesse märksõnu. Kui sisu on optimeeritud enne saidi registreerimist otsingumootorites, ei pea te ootama, kuni otsingurobotid indekseerivad muudetud leheküljed.
Kontrollige kõiki veebisaidi linke: katkised lingid takistavad otsingumootoreid indekseerimast aktiivseid lehekülgi.Otsingumootoriturunduse eesmärk on jõuda otsingumootorite edetabelite tippu. Google'i tipud moodustatakse algoritmide abil ja saite konkureerivad alati omavahel. Seetõttu on aktiivsemad konkurendid passiivsete saitide asemel tipus. Kodulehe SEO tööde paus või peatumine pärast ühekordset rakendust ja veebileht langeb ära.
Veebilehe registreerimine otsingumootorites tähendab selle lisamist indekseerimisjärjekorda ja seeläbi tasuta mehhanismide käivitamist selle külastatavuse suurendamiseks, kui teie veebileht hakkab seejärel vastama otsingumootorite kasutajate päringutele.
Otsingupäring on sõna või lause, mille kasutaja sisestab otsingusse. Otsingupäringu sagedus sõltub teemast ja tegevusvaldkonnast, samuti piirkonnast, hooajalisusest ja otsingumootorist. Otsingupäringute tüübid vastavalt nende sagedusele SEO mõttes liigitatakse päringuid sageduse järgi, mis näitab, kui tihti päring otsingumootorisse sisestatakse